Šis līgums tiek slēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.atrapica.lv īpašnieku SIA “RIMT Consult”, vien. reģistrācijas Nr. 54103069221, reģistrēts 2011. gada 09.augustā, juridiskā adrese: Valmiera, Jāņa Ziemeļnieka iela 13, LV-4201, un pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.atrapica.lv interneta tirdzniecības vietnē. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.atrapica.lv interneta tirdzniecības vietnē. Šis Distances līgums neattiecas uz pirkumiem, ko Pircējs veicis Pārdevēja mazumtirdzniecības veikalos.
Pasūtīšanas process
Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, Jums ir iespējams pārskatīt produktu sarakstu grozā. Lai veiktu izvēlēto produktu pasūtījumu nepieciešams no groza pāriet uz pasūtījuma noformēšanu spiežot uz pogu “Veikt pasūtījumu”.
Jūs tiksiet novirzīts uz pasūtījuma noformēšanas sadaļu, kurā būs nepieciešams norādīt Jūsu datus (vārdu, tālruni, piegādes adresi, epastu).
Atzīmējiet, ka piekrītat mūsu noteikumiem (ieskaitot datu apstrādes noteikumiem), lai mēs varētu apstradāt Jūsu pasūtījumu.
Izvēlieties apmaksas metodi un veiciet apmaksas procedūru. Pēc veiksmīgas apmaksas pasūtījums tiks reģistrēts un Jūs saņemsiet e-pastu ar apstiprinājumu.
Izmaiņas pasūtījumā vai tā atcelšana
Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, Jums ir nepieciešams sazināties ar mums, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Pasūtījuma atcelšana ir iespējama kamēr nav sākta pasūtītās maltītes pagatavošana.
Lai Pasūtījumu atceltu Jums ir nepieciešams rakstīt iesniegumu uz epasta adresi info@atrapica.lv Pievienojot savu pasūtījuma apliecinājumu.
Pirms rakstiskā iesnieguma ir iespējams sazināties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27198478 .
Veiksmīgas atcelšanas gadījumā, naudas atmaksa notiek 5 (piecu) darbadienu laikā uz pasūtītāja norēķinu kontu.
Pasūtījuma apmaksas kārtība
Veicot pirkumu mājas lapā var samaksāt ar maksājuma karti. Pircējs var izvēlēties produktu apmaksas veidu, izvēloties tūlītēju apmaksu, izmantojot piedāvāto norēķinu sistēmu, vai apmaksājot piegādātos produktus skaidrā naudā vai ar bankas karti pie pasūtījuma piegādes , kā arī pie pasūtījuma saņemšanas struktūrvienībā Jāņa Endzelīna iela 1, Valmiera .
Preču atgriešana
Ja preces kvalitāte ir neapmierinoša, lūgums fiksēt produkcijas izskatu ar foto attēlu, kā arī rakstiskā veidā informēt uzņēmuma koordinatorus, rakstot uz ēpastu info@atrapica.lv un pielikumā pievienojot preces foto attēlus. Pieteikumus par naudas atgriešanu klientam ir jāiesniedz 14 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža.
Ja pircējam ir piegādāts nepareizs produktu pasūtījums, produkts ir sabojājies vai produkta izskats vai saturs atšķiras no produkta apraksta, kura informatīvos nolūkos ir publicēta Vietnē, pircējs ir tiesīgs nepieņemt piegādāto produktu un atgriezt to.
Lai atgrieztu produktu, pircējam ir nepieciešams Sazināties ar mums, zvanot uz: +371 27198478 , nofotografēt produktu un nosūtīt to uz info@atrapica.lv. Atgriezt produktu mūsu kurjeram, vai struktūrvienībā Jāņa Endzelīna iela 1, Valmierā, kurā produkts ir saņemts, lai izvērtētu pieteiktos produkta trūkumus. Pircējam prece jāatgriež tai pašā dienā, kurā pasūtījums veikts , uzrādot čeku, vai pasūtījuma izdruku, ja pirkums veikts caur mājaslapu. Pircējs naudu saņems uz savu norādīto bankas kontu 10 darba dienu laikā vai, ja pasūtijums veikts uz vietas – skaidrā naudā, tad struktūrvienībā Jāņa Endzelīna iela 1, Valmierā kurā būs veicis pirkumu.
Pasūtījuma piegāde un saņemšana
Pasūtījumam ar piegādi kopsavilkumā tiek atspoguļota summa BEZ piegādes maksas. Maksimalais pasūtījuma piegādes laiks ir līdz 2 (divam) stundām.
Valmieras robežās piegādes maksa ir 3.00 EUR
Ārpuss valmieras robežām piegādes maksa ir pēc taxometra tarifa no izvēlētās picērijas lokācijas vietas.
Piegādes darba laiki- pirmdienās, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no 10:00 līdz 21:00. Piektdienās un Sestdienās no 10:00 līdz 22:00 un svētdienās no 11:00 līdz 21:00.
Valmieras robežās piegādes maksa ir 3.00 EUR. Ārpus Valmieras robežām piegādes maksa ir pēc taxometra tarifa no izvēlētās picērijas lokācijas vietas. Piegādes apmaksa iespējama skaidrā naudā.
Preci ir iespējams saņemt uz vietas struktūrvienībā Jāņa Endzelīna iela 1, Valmiera bez maksas. Saņemšanas uz vietas darba laiki- pirmdienās, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no 10:00 līdz 21:00. Piektdienās un Sestdienās no 10:00 līdz 22:00 un svētdienās no 11:00 līdz 21:00.
Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar mums sūtot epastu uz info@atrapica.lv vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371 27198478
Sūdzības un atsauksmes
Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu epastu info@atrapica.lv. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.
Personīga informācija
Veicot pasūtījumu, pircējam ir jāsniedz personīgā informācija, kas ļauj pārdevējam identificēt pircēju, lai piegādātu pasūtījumu un lai vajadzības gadījumā būtu iespējams sazināties ar pircēju par nepieciešamo papildu informāciju, vai lai izmantotu pircēja informāciju tiešā mārketinga nolūkiem (ar pircēja atļauju).
Veicot pasūtījumu, pircējs piekrīt, ka saziņa, kas nepieciešama preces piegādei, noritēs, izmantojot pircēja norādīto e-pasta adresi un tālruņa numuru.
Ja pircējs vēlas, lai viņa e-pasta adrese vai tālruņa numurs vairs netiktu izmantots tiešā mārketinga nolūkiem, par to ir jāinformē pārdevējs.
Pārdevējs apliecina, ka pircēja personas dati tiks apstrādāti tikai preču pirkšanas nolūkos, kā arī tiks izmantoti tiešā mārketinga mērķiem (ja vien pircējs nepaziņo, ka viņš nevēlas, lai viņa personas dati tiktu izmantoti tiešā mārketinga nolūkiem, kā tas minēts šo noteikumu 11.3. pantā). Pārdevējs piekrīt neizpaust pircēja personas datus trešajām pusēm, izņemot pārdevēja partnerus, kas nodrošina preču piegādi vai citus pakalpojumus saistībā ar pircēja pasūtījumu. Visos citos gadījumos pircēja personas datus trešajām personām pārdevējs drīkst atklāt tikai saskaņā ar Latvijas tiesību aktos noteikto.
Personas dati, kurus pircējs nosūta pārdevējam no savas kredītkartes vai debetkartes konta banku sistēmās, tiek droši apstrādāti, izmantojot drošas datu pārraides SSL (Secure Socket Layer) sertifikātus. pircēja izmantotās bankas uzņemas pilnu atbildību par šiem personas datiem.
Pircējam kā datu subjektam ir tiesības saņemt informāciju par to, kā viņa personas dati tiek apstrādāti, lai varētu regulēt, atcelt vai nepiekrist savu datu apstrādei.
Lai nodrošinātu pircējam pilnvērtīgu e-kataloga funkcionalitāti, pārdevējs saglabā noteiktu informāciju pircēja datorā (ierīcē), ko sauc par sīkfailiem. Pārdevējs izmanto saglabāto informāciju, lai identificētu pircēju kā iepriekšējo e-veikala apmeklētāju, viņam ir pieejama informāciju par izdarītajiem pirkumiem, kā arī šī informācija nodrošina mājaslapas apmeklējumu statistikas saglabāšanu. Pircējam ir iespēja pārskatīt informāciju (sīkfailus), ko pārdevējs saglabā, un pircējs var izdzēst daļu vai visus saglabātos sīkfailus. Tāpat arī pircējam ir tiesības iebilst pret informācijas (sīkfailu) ierakstīšanu un izmantošanu savā datorā (ierīcē), taču šajā gadījumā dažas e-kataloga funkcijas pircējam var nebūt pieejamas. Pircējs, piekrītot sīkfailu lietošanas noteikumiem, piekrīt, ka informācija tiek saglabāta viņa datorā (ierīcē). Pircējs jebkurā brīdī var atcelt savu piekrišanu, izmainot savas pārlūkprogrammas iestatījumus vai nosūtot pieprasījumu pārdevējam.
Jebkurš pieprasījums vai rīkojums, kas saistīts ar personas datu apstrādi, pircējam ir jāiesniedz pārdevējam rakstiski. Pārdevējam, saņemot šādu pieprasījumu vai rīkojumu, rakstiski jāatbild pircējam ne vēlāk kā trīsdesmit (30) kalendāro dienu laikā.
Pircējs nedrīkst izmantot e-kataloga pakalpojumus, ja viņš nepiekrīt šajā sadaļā minētajiem noteikumiem, kas attiecas uz personas datu aizsardzību.
Strīdu risināšanas kārtība
Gadījumā ja starp Pircēju un mums izceļas strīds, kas izriet no Līguma noteikumiem vai Produktu neatbilstības dēļ, Pircējam ir tiesības vērsties pie mums ar sūdzību, rakstiskā formā vai sūtot e-pastu uz info@atrapica.lv, sūdzībā norādot savu vārdu un kontaktinformāciju, sūdzības iesniegšanas datumu, Produkta neatbilstību un prasīto risinājumu. Mēs atbildēsim uz Jūsu sūdzību nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 dienu laikā.
Ja Pircējs nepanāk vienošanos par strīdīgu jautājumu, strīda atrisināšanai, Pircējam ir tiesības vērsties Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Ja puses nepiekrīt Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centra lēmumam, pusēm ir tiesības vērsties Latvijas Republikas tiesā, kur strīds tiek izskatīts saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.